آزمون های آزمایشی رایگان آکادمی دکتر دانا

برای ثبت نام و شرکت در آزمون های آزمایشی آکادمی دکتر دانا روی لینک زیر کلیک کرده و با انتخاب گزینه «پیش ثبت نام دانش پذیر» اطلاعات خواسته شده را وارد بفرمایید.
چند نکته:
1- آزمونهای آزمایشی ویژه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد حسابداری است و تاریخ های زمانبندی مراحل 10 گانه آزمونها نیز با برنامه این دسته از داوطلبان تنظیم شده است.
 

2- آزمون های آزمایشی در 10 مرحله (7 مرحله مقدماتی و 3 مرحله جامع) و هر دو هفته یکبار در روز جمعه برگزار می شود.

3- اولین مرحله آزمون جمعه 22 مهرماه 1401 برگزار می گردد. افرادی که از آزمون مرحله اول جا مانده اند می توانند در تاریخ 29 مهرماه 1401 در بازه زمانی 9 صبح تا 6 عصر وارد حساب کاربری خود شده و در آزمون شرکت نمایند. در اولین مرحله فقط از 2 فصل اول کتاب مرجع جامع حسابرسی سوال طرح می شود. 

4- با توجه به اینکه در آکادمی دکتر دانا فعلا تنها برای درس حسابرسی دوره آموزشی نداریم، برای اینکه دانش پذیران عزیز در این درس نیز به آمادگی کافی برسند، در هر یک از مراحل آزمونهای آزمایشی 10 گانه یک یا دو فصل از کتاب «مرجع جامع حسابرسی نوشته دکتر غلامرضا کرمی و محمدجواد منصوری از انتشارات نگاه دانش» به عنوان منبع آزمون مشخص نموده و هر دو هفته یکبار از بخش مشخص شده آزمون برگزار میشود. 

5- افرادی می‌توانند بطور رایگان در آزمونها شرکت نمایند که همزمان در هر دو دوره حسابداری مالی و حسابداری صنعتی شرکت کرده باشند.
 

6- بعد از ثبت اطلاعات توسط دانش پذیر، پشتیبان سیستم ثبت نام را تایید و آزمون مربوطه را از ساعت ۹ صبح جمعه برای شما فعال میکند. از ساعت 9 صبح روز آزمون می توانید با وارد شدن به بخش آزمون و انتخاب گزینه شروع آزمون، به سوالات پاسخ دهید.

7- شرکت در آزمون های آزمایشی رایگان است.
 
8- آزمون به صورت *آنلاین* برگزار میشود و میتوانید با استفاده *تلفن همراه یا رایانه شخصی* خود در ازمون شرکت کنید.
 
9-برای شرکت در آزمون می توانید بین ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر وارد حساب کاربری خود شده و در ازمون آنلاین شرکت کنید.
 
10- مثلا اگر تایم آزمون ۲۰ دقیقه باشد، در هر ساعتی از بازه زمانی ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و *تنها طی مدت زمان آزمون  یعنی ۲۰ دقیقه* به سوالات پاسخ دهید. 

11- پاسخ صحیح سوالات و کارنامه شما ساعت ۲۲ روز آزمون در حساب کاربری شما فعال می شود. 

12- اگر سوالی داشتید میتوانید از طریق پیامک به شماره ۰۹۹۱۱۶۶۶۶۲۴ با ما در ارتباط باشید.