پاسخ تشریحی سوالات حسابداری مالی – ارشد حسابداری 1402

رایگان
9فروش
رایگان

درباره محصول:

نام محصول: پاسخ تشریحی سوالات حسابداری مالی – آزمون کارشناسی ارشد حسابداری 1402 

معرفی محصول: رشته حسابداری با توجه به بازار کار گسترده‌ای که دارد، یکی از رشته‌های محبوب دانشجویان جهت ادامه تحصیل در دوره‌های تحصیلات تکمیلی است. سالانه دانشجویان زیادی در آزمون کارشناسی ارشد حسابداری شرکت می‌نمایند. سرفصل حسابداری مالی با داشتن 30 سوال و بیشترین ضریب (3) در گرایش حسابداری، مهمترین و گسترده‌ترین سرفصل کنکور کارشناسی ارشد حسابداری بوده و نقش تعیین‌کننده‌ای در رتبه داوطلبان دارد. این سرفصل شامل دروس اصول حسابداری 1، اصول حسابداری 2، حسابداری میانه 1، حسابداری میانه 2، حسابداری پیشرفته 1، حسابداری پیشرفته 2 و حسابداری موارد خاص است.  آنچه به اهمیت این سرفصل می‌افزاید این است که سوالات آن مبتنی بر  استانداردهای حسابداری مصوب سازمان حسابرسی طرح می شود و با توجه به اینکه هر چند سال یک‌بار برخی از این استانداردها تغییر کرده و تجدیدنظر می‌شوند، داوطلبان برای کسب رتبه عالی باید از آخرین تغییرات این استانداردها آگاهی داشته باشنددر این محصول، به سوالات سرفصل حسابداری مالی از آزمون کارشناسی ارشد حسابداری سال 1402 به صورت تشریحی پاسخ داده شده است.

 در این محصول، ضمن حل هر تست به صورت تشریحی و منطبق با آخرین نسخه استانداردهای حسابداری، مفاهیم مربوط به مبحث موردنظر با بیانی ساده و به صورت اصولی، مرور شده است. همچنین در حل هر تست، تک‌تک گزینه‌ها بررسی شده و دلیل حذف گزینه‌های نادرست تشریح شده است. بعلاوه، در این محصول توصیه‌هایی برای حل کوتاه‌تر تست‌‌های سرفصل حسابداری مالی ارائه شده است تا داوطلب با تمرین این مهارت‌ها بتواند در آزمون‌های حرفه‌ای، درصد قابل توجهی را کسب کند.

محتوا این محصول آموزشی:

♦ حل تشریحی 30 تست سرفصل حسابداری مالی ♦ آموزش مهارت تست‌زنی ♦ 

مولف: تیم آموزشی آکادمی دکتر دانا

لینک دانلود: پاسخ تشریحی سوالات حسابداری مالی – کنکور کارشناسی ارشد 1402

 

حل سریع و ساده تست

آموزش مهارت تست زنی

یادگیری ساده

پشتیبانی واقعی

دوره های کارشناسی ارشد آکادمی آموزشی دکتر دانا برای چه افرادی مناسب است؟

مطالب این دوره ها برای داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته حسابداری در همه گرایش‌های حسابداری، حسابرسی و حسابداری مدیریت و حسابداری بخش عمومی مناسب است. در این دوره ها، مطالب به‌صورت مفهومی و جامع و با بیانی بسیار ساده و روان تدریس شده و سپس تست‌های مربوط به هر مبحث کار خواهد شد. این تست‌ها از آزمون‌های کارشناسی ارشد 20 سال اخیر و همچنین تست های تالیفی انتخاب می‌شوند. آموزش‌ها به نحوی است که می‌توان یک‌بار برای همیشه خود را به سطح آمادگی کامل رساند و به راحتی به درصد بالایی در پاسخگویی به سوالات دروس دست یافت.

برخی ویژگی های دوره های آکادمی آموزشی دکتر دانا:

  • نوع آموزش به صورت «ویدیویی» است.
  • برای شرکت در این دوره ها نیاز به مطالعه هیچ کتابی نیست و تنها دیدن ویدئوهای آموزشی منجر به کسب درصد بالا برای داوطلب در آزمون خواهد شد.
  • بیان بسیار ساده و روان دکتر دانا یکی از مهمترین ویژگی‌های این دوره آموزشی است.
  • مفاهیم تخصصی به صورت تشریحی و به صورت جامع تدریس می‌شود.
  • همراه با آموزش اصولی مطالب، مهارت‌ها و اصول تست زنی و حل سوالات به صورت گام‌به‌گام با داوطلبین کار می شود.
  • پس از تدریس کامل هر بخش، تست‌های مربوط به آن بخش، از آزمون‌های کارشناسی ارشد، حسابدار رسمی، کارشناس رسمی دادگستری و سایر آزمون های حرفه ای  20 سال اخیر حل خواهد شد.
  • برای جلوگیری از خستگی دانش پذیر، مدت زمان هر جلسه بین 30 تا 45 دقیقه در نظر گرفته شده است.
  • طی دوره، آزمون‌های آزمایشی برای ارزیابی و ارتقا سطح مهارت تست‌زنی دانشجو برگزار می‌گردد.
  • مفاد قانون تجارت و سایر قوانین تجاری مرتبط به عملیات حسابداری شرکت ها آموزش داده می شود.
  • متناسب با مطالب آموزشی، نرم افزار اکسل نیز به صورت کاربردی آموزش داده می‌شود.
  • دوره های آموزشی دارای پشتیبانی کامل برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان از مطالب دوره است.
  • شرکت در این دوره ها نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و مطالب از صفر و پایه تدریس می شود.

دوره های آموزشی آکادمی توسط چه کسی تدریس می‌شود؟

مدرس این دوره ها، دکتر دانا، عضو هیات علمی از سال 1389 و دانش‌آموخته دوره دکتری حسابداری از دانشگاه تهران است و 13 سال سابقه تدریس دوره های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد، دکتری، آزمون حسابدار رسمی، آزمون کارشناسی رسمی دادگستری، آزمون رتبه بندی موسسات حسابرسی و آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های دولتی را دارند.

هنوز هیچ دیدگاهی نوشته نشده است

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاسخ تشریحی سوالات حسابداری مالی – ارشد حسابداری 1402”